zamknij Przeglądarka, której używasz, jest przestarzała. Aby poprawnie wyświetlać zawartość strony, zalecamy jej aktualizację. Dowiedz się jak zaktualizować swoją przeglądarkę.
 
STRONA GŁÓWNA    
BANK PEKAO SA    
ANALIZY PEKAO    
SERWIS RYNKOWY    
INFORMACJE O DM PEKAO
logoDM
Infolinia: 800 105 800 (połączenie bezpłatne)
KONTAKT    
MAPA
    duzaCzcionkamalaCzcionka

Strona główna > Bankowość elektroniczna > Pekao24Makler > Aplikacja mobilna - Serwis transakcyjny

APLIKACJA MOBILNA - SERWIS TRANSAKCYJNY

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z serwisem maklerskim w aplikacji mobilnej Pekao24Makler:

Podczas próby złożenia dyspozycji otrzymuję komunikat: „Aplikacja mobilna jest nieaktywna. Aktywuj aplikację w sekcji Ustawienia – Aktywuj aplikację.”

Zalogowanie się do aplikacji mobilnej bez jej aktywowania umożliwia przeglądanie informacji dotyczących rachunku inwestycyjnego w trybie pasywnym, tj. podgląd Notowań, salda, historii, aktywów oraz zleceń bieżących - bez możliwości wykonywania operacji. Zlecanie dyspozycji możliwe jest po dokonaniu aktywacji aplikacji przy pierwszym logowaniu lub w trakcie korzystania z poziomu sekcji Ustawienia w menu głównym aplikacji.
Otrzymuję komunikat o treści: "Nie można połączyć się z Bankiem. Spróbuj ponownie."

Dostęp do internetu prawdopodobnie nie został poprawnie skonfigurowany. Sprawdź połączenie poprzez otwarcie przeglądarki w urządzeniu i otworzenie dowolnej strony internetowej. W celu szybkiego przeprowadzenia konfiguracji najlepiej zamów u swojego operatora wysyłkę wiadomości SMS, która automatycznie skonfiguruje połączenie urządzenia z internetem. Szczegółowe informacje dotyczące konfiguracji telefonu znajdziesz na stronach internetowych lub w Biurze Obsługi Klienta Twojego operatora.
Nie otrzymałem wiadomości z linkiem do pobrania aplikacji.

Sprawdź, czy w Pekao24 podałeś poprawny numer telefonu, na który miała być przesłana wiadomość zawierająca link do pobrania aplikacji.
Nie wiem, gdzie zainstalowała się aplikacja. Jak znaleźć tę informację?

W większości urządzeń aplikacja mobilna zapisuje się tam, gdzie masz różne aplikacje, gry lub dodatki. Wyszukaj w swoim urządzeniu tego typu menu lub miejsca, gdzie instalują się inne aplikacje.
Czy aplikacja jest dostępna dla wszystkich?

Tak. Jeżeli nie jesteś jeszcze Klientem Pekao24Makler możesz korzystać z szeregu funkcji dostępnych bez konieczności logowania. Możesz m.in. sprawdzić informacje ze spółek, notowania GPW, indeksów zagranicznych i surowców, (notowania opóźnione o 15 minut), kursy walut, znaleźć najbliższy Punkt Usług Maklerskich, przejrzeć ofertę Banku, Domu Maklerskiego lub skorzystać z Demo aby przetestować również część transakcyjną aplikacji.
Zmieniłem numer telefonu (kartę SIM), natomiast telefon mam ten sam. Co powinienem zrobić?

W takim przypadku aplikacja będzie działała.
Utraciłem urządzenie, na którym miałem aktywną aplikację, co powinienem zrobić?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie zablokować kanał aplikacja mobilna w Pekao24Makler w serwisie internetowym lub u konsultanta albo skontaktować się z najbliższym oddziałem Banku.
Planuję zmianę urządzenia mobilnego, jaki ma to wpływ na aplikację aktywowaną na obecnym urządzeniu?

Pamiętaj aby usunąć aplikację ze starego urządzenia w przypadku jego zmiany. Aktywowana aplikacja nadal umożliwia dostęp do Twoich produktów i wykonywania operacji. Po zmianie urządzenia zainstaluj i aktywuj aplikację na nowym urządzeniu.
Po jakim czasie następuje wygaszenie sesji?

Wylogowanie z aplikacji następuje po 5 minutach braku aktywności, wtedy Klient jest proszony o ponowne zalogowanie numerem Klienta oraz hasłem. W przypadku Klientów serwisu Pekao24Makler korzystających z opcji Notowania sesja jest podtrzymywana.
Na urządzeniach z jakimi systemami operacyjnymi mogę korzystać z serwisu maklerskiego aplikacji mobilnej Pekao24Makler?

Aplikacja mobilna zawierająca serwis maklerski dostępna jest na urządzeniach z systemami operacyjnymi iOS i Android.
Jakie zasady nawigacji obowiązują w serwisie maklerskim aplikacji mobilnej Pekao24?

Z aplikacji Pekao24 do serwisu maklerskiego przejdziesz wybierając serwis Pekao24Makler – nastąpi zmiana nawigacji i otrzymasz dostęp do opcji serwisu maklerskiego. Jeżeli nie korzystasz z bankowości elektronicznej Pekao24, po zalogowaniu w aplikacji automatycznie uzyskasz dostęp do menu serwisu Pekao24Makler. W serwisie Pekao24Makler masz dostępne m.in.: Notowania, Zlecenia, Nowe emisje, Zlecenia bieżące, Aktywa, Historia, Przelewy, Nasza oferta, Kontakt, Wyszukaj na mapie, Pekao24, Ustawienia, Wyloguj. Wybierając na górnym pasku ikonę informacji „i” przejdziesz do Szczegółów rachunku inwestycyjnego.
Czy mogę zarządzać autoryzacją zleceń w serwisie maklerskim aplikacji mobilnej Pekao24?

Tak. Z poziomu serwisu internetowego Pekao24Makler w opcji USTAWIENIA/USTAWIENIA ZLECEŃ możliwe jest włączenie / wyłączenie autoryzacji zleceń oraz prezentacji strony potwierdzenia warunków zlecenia dla serwisu aplikacja mobilna Pekao24Makler.
Co to jest mobilny PIN?

Jest to numer zawierający od 6 do 10 cyfr ustalany podczas aktywacji aplikacji mobilnej. Służy do zatwierdzania dyspozycji zlecanych w aplikacji m.in. przelewów i zleceń.
Zapomniałem PIN do zatwierdzania operacji w aplikacji. Co powinienem zrobić?

Jeżeli korzystasz z najnowszej wersji aplikacji mobilnej Pekao24Makler na systemie Android lub iOS:
- uruchom aplikację i w sekcji Ustawienia wybierz Dezaktywacja aplikacji (wymagane połączenie z internetem),
- następnie zaloguj się i ponownie aktywuj aplikację.
Ile kosztuje korzystanie z serwisu maklerskiego Pekao24Makler w aplikacji mobilnej?

Aplikacja jest udostępniana bezpłatnie. Natomiast za realizację operacji w serwisie maklerskim Dom Maklerski będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z Taryfą prowizji i opłat DM dla serwisu internetowego. Opłata za notowania pobierana jest zgodnie z posiadanym pakietem notowań. Należy także pamiętać, że używanie aplikacji mobilnej wymaga nawiązania połączenia internetowego. Koszty połączenia uzależnione są od taryfy Twojego operatora.
Jakie funkcje dostępne są w serwisie maklerskim aplikacji mobilnej Pekao24?

W serwisie maklerskim aplikacji mobilnej Pekao24 można realizować większość operacji dostępnych w serwisie internetowym Pekao24Makler. Tabela funkcji Pekao24Makler dostępna jest na stronie internetowej www.dm.pekao.com.pl w dziale BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA / PEKAO24MAKLER.
Jak mogę edytować listę obserwowanych instrumentów?

Na liście instrumentów można obserwować do 50 wybranych instrumentów finansowych prezentowanych w kolejności alfabetycznej. Dodawanie i usuwanie pozycji do listy możliwe jest z wykorzystaniem opcji Edytuj.
W jaki sposób mogę filtrować zakres instrumentów na liście?

Aby filtrować listę instrumentów użyj przycisku FILTR i wybierz odpowiednia kategorie. Niektóre z pozycji posiadają dodatkowe podfiltry. Na LIŚCIE wyświetlone zostaną notowania tylko tych walorów, które ta grupa zawiera. Jeżeli do LISTY nie masz dodanych instrumentów z danej grupy, otrzymasz dodatkowo komunikat Informujący o możliwości ich dodania.
Jak mogę przejść do listy ofert danego instrumentu?

Aby przejść do listy ofert wskaż ikonę obok nazwy instrumentu, zostaniesz przekierowany do okna prezentującego szczegóły notowań oraz listę najlepszych ofert kupna i sprzedaży dla danego instrumentu.
Jak mogę złożyć zlecenie z poziomu notowań?

Przejdź do szczegółów notowania danego instrumentu wybierając ikonę obok nazwy instrumentu. Wskaż wiersz po stronie ofert sprzedaży aby złożyć zlecenie kupna, po stronie ofert kupna - aby złożyć zlecenie sprzedaży. Po wybraniu konkretnego wiersza z listy ofert, zostanie wyświetlony formularz zlecenia, w którym Typ zlecenia i limit ceny zostaną uzupełnione zgodnie z danymi wybranej oferty.
Składanie zleceń z poziomu listy ofert kupna/sprzedaży możliwe jest po dokonaniu aktywacji aplikacji przy pierwszym logowaniu lub w trakcie korzystania z poziomu sekcji Ustawienia w menu głównym aplikacji. 
Gdzie mogę sprawdzić informacje dla Spółek?

Korzystając z zakładki Wiadomości możesz wyświetlić listę aktualnych wiadomości dla Spółek GPW i NewConnect. Wybierając określony wiersz z nawą instrumentu, datą i tytułem informacji przejdziesz do szczegółów danej wiadomości. Dostęp do wiadomości dla danego instrumentu możliwy jest również z poziomu listy po przewinięciu wykresu dla danego instrumentu.
W jaki sposób mogę zmienić liczbę pozycji wyświetlanych w statystykach?

Liczbę pozycji wyświetlanych w statystykach zmienisz z poziomu menu kontekstowego strony Statystyki. Możesz przeglądać od 5 do 25 instrumentów.
Na liście ofert widzę ikonę zegarka, co to znaczy?

Lista ofert może wyświetlać dane opóźnione o 15 minut lub dane on-line dla 1 lub 5 ofert kupna/sprzedaży. Jeżeli oferta prezentowana jest z opóźnieniem, w danym wierszu wyświetlana jest ikona zegarka. Dostęp do informacji w czasie rzeczywistym zależny jest od posiadanego pakietu notowań. Pakiet ten możesz zmienić za pomocą serwisu internetowego, telefonicznego oraz w Punkcie Usług Maklerskich (PUM).
Czy mogę wyłączyć wykres widoczny na liście instrumentów?

Tak, w zakładce Lista, z poziomu pomocy kontekstowej, możesz ukryć bądź ponownie włączyć prezentację wykresów w układzie pionowym telefonu. Korzystając z tej opcji zwiększysz liczbę walorów widocznych na liście notowań w ramach ekranu urządzenia.
Jak mogę wywołać dane wykres w trybie pełnoekranowym?

Ustawiając urządzenie w pozycji horyzontalnej wyświetlisz wykres lub wiadomości dla wybranego instrumentu w trybie pełnoekranowym.

Korzystając z ikon na ekranie wykresu możesz wybrać wykres liniowy lub świecowy, włączyć lub wyłączyć wolumen oraz wskazać horyzont czasowy. Przy wykresie świecowym długość tiku dopasowywana jest do rozdzielczości ekranu oraz wybranego horyzontu czasowego.
Czy korzystanie z aplikacji mobilnej jest bezpieczne?

Tak. Dostęp do danych jest zabezpieczony znanym tylko Tobie numerem klienta i hasłem. Wykonywanie operacji wymaga aktywacji aplikacji. Realizacja niezdefiniowanych operacji wymaga potwierdzenia mobilnym PIN-em. Dodatkowo sesja jest zamykana automatycznie przy braku aktywności. Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa w aplikacji mobilnej >>>

Bankowość elektroniczna
Pliki do pobrania
Indeksy GPW


WIG | WIG20 | WIG30 | mWIG40
Dane rynkowe
Serwis Rynkowy
Serwis Analityczny
Giełdy światowe
Giełdy europejskie
CAC | DAX | FTSE | BUX
Giełdy amerykańskie
DJIA | NASDAQ | SP500
Giełdy azjatyckie
HANSENG | NIKKEI | KOSPI
Zobacz również
Kontakt
Adres Centrali:
Dom Maklerski Pekao
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

Telefony:
Infolinia transakcyjna:
800 105 800
(połączenie bezpłatne)
(22) 591 22 00
(wg stawek operatora)

Infolinia techniczna:
801 301 601
(jak za połączenie lokalne)
(22) 591 26 01
(wg stawek operatora)

Adresy internetowe:
Portal DM Pekao: www.dm.pekao.com.pl
Poczta elektroniczna: dm@pekao.com.pl
 
 
DM PEKAOOFERTA USŁUGREGULACJE I TARYFY OPŁATPOLITYKA PRYWATNOŚCIRODORYZYKO INWESTYCYJNEZASTRZEŻENIA PRAWNE